άγιος πέτρος

 

 

 

 

 

 

 

 

στις τσάντες μου έχω κλειδιά. πολλά κλειδιά. σε μπρελόκ με κάποια ιστορία το καθένα. που ανοίγουν ένα σωρό λάθος πράγματα. μπορώ να μπω στο σπίτι της μαμάς μου, αλλά δεν έχω πάντα το κουράγιο, στο σπίτι του ‘αμερικάνου’ θείου, αλλά δεν έχω λόγο, σε όλες τις αίθουσες στη δουλειά, αλλά δεν έχουν κάτι που να θέλω. έχω το κλειδί από το πρώτο μου, ακινητοποιημένο πια, αυτοκίνητο, το κλειδί του πρώτου δικού μου σπιτιού, το κλειδί από το παλιό μαγαζί του πατέρα μου. έχω κάτι κλειδάκια που ανοίγουν λευκά ημερολόγια, έχω το κλειδί από ένα κενό χρηματοκιβώτιο, έχω τα κλειδιά για το σπίτι του πρώην μου και του κολλητού μου, στο ίδιο μπρελόκ, γιατί είναι το ίδιο πρόσωπο, έχω μια αρμαθιά σιδερένια κλειδιά που δεν ανοίγουν τίποτα, αλλά μου θυμίζουν τη βόλτα στο τολέδο και το όνομα του ρόδου.

έχω τα απαραίτητα κλειδιά. της αυλόπορτας, της εξώπορτας, της πίσω αυλής. της βεράντας και της ταράτσας. από ένα, γιατί τα δεύτερα χάθηκαν, μαζί μ’ αυτά για τις εσωτερικές πόρτες. δε χάθηκαν. ας πούμε ότι παράπεσαν. η ειδοποιός διαφορά ανάμεσα στο lost και το misplaced. έχω το κλειδί του αυτοκινήτου μου. έχω και του σολ σ’ ένα μπρελόκ. 

έχω τα λάθος κλειδιά. γι’ αυτό τα χάνω έτσι εύκολα και τα ψάχνω τόσο συχνά σε πιθανά κι απίθανα μέρη. δεν με αφορούν αυτά που μπορούν ν’ ανοίξουν. καρδιές, ζώνες αγνότητας και παράδεισοι παραμένουν κλειστά και διπλοκλειδωμένα. 

 

ξέρεις τι θέλω; να πάμε μια βόλτα στα florida keys με το αυτοκίνητο. να οδηγάς εσύ, η μουσική να ‘ναι δυνατά κι εγώ να χαζεύω τον κόλπο του μεξικού πάνω απ’ αυτή την ατελείωτη γέφυρα που πατάει στα κλειδονήσια. στο βάθος θα ξεχωρίζει η κούβα. 

όταν ο αυτοκινητόδρομος τελειώσει, μπορούμε ν’ απογειωθούμε.
Image

2 thoughts on “άγιος πέτρος

  1. «Θα πέσει για να κοιμηθεί
    και πριν καλά προλάβει
    ο ύπνος να την πάρει
    το ίδιο όνειρο θα δει.

    Μ’ ένα ποδήλατο παλιό
    μονάχη της θα τρέχει
    μακριά μαλλιά θα έχει
    και το κλειδί το μαγικό.»

Σχολιάστε

