ρωτάς;

τον έχω μπερδέψει με ένα σωρό διαφορετικά πράγματα.

με την απίστευτη καύλα που ξυπνάει κύτταρα και νευρώνες και δεν καταλαβαίνει από χώρο και χρόνο. που διεκδικεί το ‘εδώ και τώρα’. που βολεύεται σε οικοδομές, καθίσματα αυτοκινήτων, παραλίες, σινεμά.

με την ανάγκη για ζεστασιά, να βρίσκεις μια αγκαλιά όταν επιστρέφεις, όταν επιστρέφεις, εκεί που σε περιμένουν.

με την αγάπη, βαθιά, απόλυτη, άφθαρτη κι όλα τ’ άλλα επίθετα που την περιγράφουν στην ιδανική της μορφή και της φορτώνουν προσδοκίες.

με τη διάθεση για επικοινωνία, να πω όσα έχω και ν’ ακούσω ό,τι κράτησαν να μου πουν.

με ανάσες κρυφές στον κήπο.

με ήλιους και φεγγάρια και αστέρια και μερικά κλισεδάκια ακόμα, λιγότερο δημοφιλή.

τώρα ξέρω να τον ξεχωρίζω. από τις αντιδράσεις μου. από το πετάρισμα το εσωτερικό όταν τον βλέπω. από την αίσθηση παντοδυναμίας που με στέλνει να κατακτήσω νέες πατρίδες. από το ελαφρύ κοκκίνισμα όταν με κοιτάει. χάνω τα λόγια μου, λέω ασυναρτησίες, ονειροπολώ. σαν εφηβάκι στήνομαι στο παράθυρο και περιμένω να τον φέρει ο δρόμος του από κάτω. στο μυαλό μου παίζει ήδη η σκηνή της καντάδας. μουσικές ξεπηδάνε από τους τοίχους, χρώματα εκτινάσσονται, φως πλημμυρίζει.

απογείωση.

tsimentoplakakia_4

ο έμπειρος εαυτός μου, που δεν έχει άλλη δουλειά να κάνει από το να με παρατηρεί, γελάει χαιρέκακα. υποστηρίζει ότι είμαι ένας νάρκισσος που ερωτεύεται την αντανάκλασή μου στα μάτια τους.

κανείς δεν του δίνει σημασία του ξερόλα.

One thought on “ρωτάς;

Σχολιάστε

