χόβερκραφτ

δεν θα καταφέρω να σου το περιγράψω σωστά, αλλά είναι λίγο σαν να κυκλοφορώ λίγα εκατοστά πάνω από το έδαφος, σαν να βρίσκομαι σε χόβερκραφτ. έχει πλάκα. κουνάει λίγο, όταν έχει ρεύμα, ο αέρας μου παίρνει τα μαλλιά, δεν βλέπω και πολύ καλά πού στο καλό πηγαίνω, δεν είναι κανείς στο τιμόνι. αλλά είναι ωραία.

είναι πολύ κουραστικό να πετάς με χόβερκραφτ. ειδικά με το δικό μου, κυρίως επειδή μου προκαλεί ερωτήματα τύπου ‘πώς βρέθηκα εδώ;’ ‘ποιος το οδηγεί αυτό το πράγμα;’ ‘πού πάμε;’.

νομίζω το μυστικό της λειτουργίας του είναι ότι πατάει πάνω σε ανασφάλειες, άγχη και φοβίες, που αντί να τα φορτωθώ στην πλάτη τα έχω σπρώξει κάτω από το όχημα κι εκτός του οπτικού μου πεδίου. ένα παλλόμενο στρώμα αρνητικής ενέργειας που για λίγο μου παραχώρησε το δικαίωμα να το πατήσω κάτω και να με σηκώσει ψηλά.
χόβερκραφτ

θα σου έλεγα να έρθεις για μια βόλτα αν θέλεις, αλλά δεν ξέρω αν αντέχει δύο αυτό το συνονθύλευμα φόβου κι ελπίδας. ή τέλος πάντων, έλα και βλέπουμε.. στη χειρότερη, θα πέσουμε παρέα

Σχολιάστε

